1398-01-10 11:53
603
0
62231
فرمانده کل سپاه پاسداران:

تصمیمات لازم برای جلوگیری از ورود مجدد سیلاب به مناطق سیل زده گرفته شد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اتخاذ تصمیمات لازم برای تخلیه سیلاب از مناطق سیل زده و جلوگیری از ورود سیلاب جدید به منطقه خبرداد.

به گزارش گلستان ما؛ سرلشکر محمدعلی جعفری عصر امروز پس از بازدید از مناطق سیل زده استان گلستان  در جمع خبرنگاران اظهارکرد: تصمیم‌های لازم برای خروج و تخلیه سیلاب از منطقه گرفته شده است البته کمی زمان بر است.

وی افزود: لایروبی رودخانه‌های قره ‌سو و گرگانرود و همچنین کانال‌های سه‌گانه‌ای که از شهر گمیشان عبور می‌کند را در دستور کار قرار دادیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشت گرگان شیب بسیار کمی دارد و آب خیلی دریر از آن عبور می کند تصریح کرد: با اقدامات و تصمیمات جدید باید جلوی ورود سیلاب جدید را به مناطق مسکونی و زمین‌های زراعی بگیریم.

جعفری بیان کرد: طبق پیش بینی های هواشناسی شاهدبارش‌ باران در روزهای آینده در استان گلستان خواهیم بود، باید اقداماتی انجام دهیم تا جلوی ورود مجدد سیلاب با افزایش آب و ورود به شهرها و زمین های کشاورزی گرفته شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی گفت: به پیشنهاد ستاد بحران و نظر کارشناسان قرار شد سیلاب ر به سمت شمال که نه زمین کشاورزی و نه دشت و منطقه مسکونی در آن وجود دارد هدایت کنیم و  در اسرع وقت فردا صبح جلوی آب را بگیریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.